tirsdag den 11. februar 2014

Gode billeder af mine babyer


Jeg elsker at sidde og kigge på billeder af mine dejlige dyr.
Det gør jeg tit.

Men jeg elsker også at tage billeder af dem.
Specielt efter jeg købte mit spejlrefleks sidste år.

Jeg elsker at tage fjolle-billeder af dem, men jeg elsker også at tage billeder af dem, hvor de ikke ligger på en sjov måde, eller hvor de ikke er i gang med at gabe osv.

Her er nogen af de billeder, jeg har taget af Simba, Nala og Fox, som jeg rigtig godt kan lide(:



Min dejlige Simba<3



Min dejlige Nala<3



Jeg finder det meget mere interessant at tage billeder af dyr end af mennesker.
Nok fordi ved dyr kan man ikke bare sige, at nu skal de stå sådan og sådan, eller ligge sådan.
Det kan man med mennesker.
Med dyr handler det om at fange de helt rigtige øjeblikke. 
Og det elsker jeg.
Jeg elsker at bruge tid på at tage billeder af dyr.
Specielt mine egne 3 babyer<3

Kram Heidi(:




1 kommentar: