lørdag den 22. februar 2014

Anmeldelse af Clear-Up Strips


I onsdags skrev jeg et indlæg omkring, at jeg havde været i Matas, og hvad jeg havde købt derfra.
I kan se indlægget Her

Nu har jeg fået prøvet de næsestrips, som jeg købte derinde.


Næsestripsene eller de hedder egentlig Clear-Up Strips, er dem yderst til venstre på billede.

I sådan en pakke er der i alt 4 strips til næsen.
2 gange til hagen og panden. 

Jeg mener, den koster mellem 54-59kr.

Der står, at de anbefaler, at man bruger dem ca. en gang om ugen.
Jeg tænker, at jeg vil bruge en næsestrips en gang om ugen og så en til hagen og panden hver anden uge. Så holder sådan en pakke til en måned. 

Men jeg blev meget positiv overrasket over dem.
Jeg prøvede først den til næsen. 
Man gør næsen våd, og så sætter man en næsestrips på, hvor ens hænder skal være tørre.
Den skal sidde på mellem 10-15 minutter. 
Når man skal tage den af, så er den blevet lidt stiv. Det minder lidt om gibs. 
Jeg synes ikke, det gjorde ondt at tage den af.

Jeg prøvede dagen efter den til hagen og panden.
Igen skal man gøre området vådt, og så påføre de to strips med tørre hænder.
De skal sidde på i samme tid som næsestripsen. 
Igen gjorde det ikke voldsomt ondt at tage dem af.
Den i panden gjorde lidt mere ondt end de to andre.

Jeg er mest imponeret over den til næsen, da der kom flest hudorme af der.
Men det er også lidt klart, eftersom det er der, jeg har flest hudorme. 
Der kunne jeg tydeligt se en forskel på næsen. 
Men de andre var også gode, men den til næsen var mest effektiv(:

Det er helt klart nogen, jeg skal købe igen, når pakken er tom(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Lige et lille tip til dig og andre der er interesseret i at prøve dem
    Så har de dem lige nu på tilbud i Føtex til 30 kroner :)

    //janelindenberg.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det har jeg slet ikke set.
      1000 tak for tippet(:

      Slet