torsdag den 13. februar 2014

Fødselsdag ved min mor


Jeg har fødselsdag sidst i marts, hvor jeg bliver 23 år.
Tænk at jeg allerede bliver 23 år.
Jeg synes faktisk næsten lige, at jeg er blevet 21 år.

Nå men i år skal jeg holde fødselsdag oppe ved min mor og stedfar.
Sidste gang jeg holdte fødselsdag ved dem, det var, dengang jeg boede hjemme, hvor jeg blev 18 år.

Da jeg blev 19 år, der boede jeg sammen med Casper, og der var jeg ude og spise med Casper.
Da jeg blev 20 år, der holdte jeg og min søster 20 års fødselsdag for de nærmeste.
Da jeg blev 21 år, der kom noget af familien herhjem og det samme, da jeg blev 22 år.

Jeg glæder mig til, at jeg er sammen med min mor på min fødselsdag.
De 2 sidste år, der har min mor og stedfar ikke boet på fyn, så der har jeg ikke holdt fødselsdag med dem.

Sidste år holdte min søster fødselsdag oppe ved min mor, og der sagde jeg, at i år ville jeg holde det ved min mor.

Min søster og hendes kæreste lægger deres gaver til mig oppe ved min mor, så jeg har dem på min fødselsdag.

Som regel plejer jeg at ønske mig penge af alle, men i år har jeg tænkt mig at ønske mig nogen ting af nogen, men også penge af nogen andre.

Jeg er allerede i gang med at tænke over, hvad det er, jeg ønsker mig.
Jeg har dog lavet ønskeseddel til min søster og hendes kæreste, så dem har jeg sendt til(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar