fredag den 21. februar 2014

Godt med søvn og en snorkende kat


I går aftes faldt jeg tidligt i søvn.
Den var allerede ti, da jeg faldt i søvn.
Det er i hvert fald tidligt for mig i forhold til, hvad jeg plejer.
Jeg havde så også lidt svært ved at sove i nat og igen i morges, men jeg faldt da i søvn igen(:

Lige nu sidder jeg inde i soveværelset.
Håndværkeren der skal sætte nogen lister på er kommet.
Simba ligger næsten lige ved siden af, hvor jeg sidder, og jeg kan høre ham snorke(:
Det er så sødt, når han gør det.

Han ville komme mellem 11 og 13. Så er glad for, det var kl. 11. Så er det hurtig overstået(:
 Nu er jeg spændt på, hvor lang tid det tager.
Men det tager nok omkring en time, vil jeg tro.
Men er spændt på at se resultatet(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar