mandag den 24. februar 2014

Salg til fordel for kattene


Jeg får hver 3 måned Inges Kattehjems blad, og det fik jeg forleden dag, og der så jeg, at de har lavet noget nyt for at tjene penge ind til kattene.

De har lavet en facebook gruppe, hvor man kan sælge sine ting, hvor mindst 50% af salget for ens vare skal gå til Inges Kattehjem. Om man så vælger om det er 50% eller 100% der går til Inges Kattehjem, det er op til en selv.



På 17 dage havde de skaffet over 10.000 sammen til kattene.
Jeg har meldt mig ind i den gruppe. Det kunne være, man fandt et eller andet, man søgte, som en anden sælger.
Men jeg har også tænkt mig at sætte nogen ting til salg selv(:
Jeg vil meget gerne støtte de søde katte.
Inges Kattehjem gør et rigtig godt arbejde, synes jeg(:

I kan finde deres facebookgruppe Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar