lørdag den 8. februar 2014

Hvalpepakker til de små


Min mors hvalpe får hvalpepakker med hjem til deres nye ejere.
De får 3 hvalpepakker hver.

Der er fra Smartdog, Best Friend og Pedigree

Jeg og min mor ordnede pakkerne fra Smartdog og Pedigree i dag.
Dem fra Best Friend modtager min mor i næste uge.



Hvalpepakker fra Pedigree




Hvalpepakker fra Smartdog

Jeg har været ude og købe gaveposerne med uglerne på til pakkerne fra Smartdog. 

Det er nogen rigtig fine ting, hvalpene får med til deres nye ejere.
Både jeg og min mor synes, det er rigtig flot(:

Der er blevet afsat 3 hvalpe i dag. 
Det er pludselig gået hurtig med, at folk har skrevet og været ude og se dem osv. 

Kram Heidi(:


2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting og nogle heldige nye hunde ejer

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Ja, det er nogen rigtig heldige nye ejer.
      Ikke kun pga. tingene men også pga. de får sådan en dejlig hvalp(:

      Slet