lørdag den 8. februar 2014

Overvejelse om nyt cover


Jeg overvejer at købe et nyt cover til min mobil.
Jeg har et cover, som jeg bruger nu. Det var et, der hørte med til mobilen, da jeg fik det.
Men det er hvidt/gennemsigtig, og jeg synes, at det ikke er så pænt mere.

Jeg har kigget på nogen hjemmesider med covers, og der er 2 hjemmesider, jeg står og skal vælge i mellem.

Den ene er Lux-Case

Der har jeg fundet disse 3 på collagen, jeg synes er fine(:


Jeg synes, det ser godt ud, når det er sådan en skrap farve.
De er sat ned til 99kr pr. stk. Der er fri fragt.

Men så har jeg set inde på iTasker, at de har nogen rigtig flotte covers med mønster på.
Bla. nogen med blomster og sommerfugle, hvor der er forskellige farver på.
Dem har jeg før haft kigget på.

De koster 59kr. pr. stk. Der koster portoen 35kr.
Så det vil nogenlunde blive det samme uanset hvilken hjemmeside, jeg køber fra.

Jeg overvejer nok mest en fra iTasker, da jeg synes, det ser så godt ud med forskellige farver og med noget mønster. Men jeg kan jo også godt lide et helt ens farvet cover.

Jeg må lige gå og tænke over det i dag.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar