torsdag den 27. februar 2014

200.000 hvor er det vildt


Ej, hold da op, hvor er det vildt.
Min blog har lige rundet i alt 200.000 sidevisninger(:
Hvor er jeg bare glad(:

1000 tak til jer, mine dejlige læsere, fordi I kigger ind forbi min blog og kommenter på indlæggene(:
Men også 1000 tak til dem der tager et kig forbi min blog(:


Billede er et, jeg har fundet via google.

Jeg har haft bloggen i 2,5 år. I starten gik det sløvt med sidevisningerne.
Men det gør det vist for de fleste i starten.
Indenfor det sidste halve år er min blog begyndt at vokse med sidevisninger.

Min blog har fødselsdag sidst i maj måned, og jeg er gået i gang med at forberede en masse lækre give aways til jer, som bliver afholdt i maj måned(:

Igen 1000 tak til jer alle(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Tillykke med de mange sidevisninger, og spændene med give-away i maj. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Ja, jeg glæder mig også til at fejre bloggens fødselsdag(:

      Slet
  2. Stort tillykke med sidevisningerne, det er flot:-)
    Fortsæt dit gode arbejde med bloggen.

    Min datter Maria runder nok de 200.000 om en måneds tid, så fejre hun det også.

    God dag til dig søde fra Tina, mor til:
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina.
      Ej, hvor dejligt, at Marias blog også snart runder de 200.000 sidevisninger(:
      Rigtig god forårs dag til dig(:

      Slet