mandag den 10. februar 2014

Enten eller


Her er en lidt anderledes måde at lære mig at kende på, hvor jeg skal vælge i mellem to ting.
Jeg har selv fundet på hvilke ting(:

Øl eller vin?

Ingen af delene, da jeg ikke kan lide øl eller vin.

Kaffe eller te?

Hvis jeg skal vælge, så er det te. Kaffe kan jeg ikke lide. Te kan jeg godt drikke, når jeg har ondt i halsen, men ikke fordi jeg ligefrem synes, det smager godt.

Vingummier eller lakrids?

Lakrids.

Dag eller nat?

Det må være dag, selvom jeg elsker at sove.
Men da jeg har problemer med at sove natten, må det være dag.
Jeg sover også nogen gange bedre om dagen end om natten.

Danske film eller udenlandske film?

Helt klart danske film. 

Gå i biografen eller se en film derhjemme?

At se en film derhjemme.
Da jeg lider meget af angst, så kan jeg ikke tage i biografen.

Mascara eller eyeliner?

Jeg bruger egentlig begge dele, men jeg ville vælge eyelineren, da hvis jeg brugte den uden mascara, så ville det stadigvæk se ud, som om jeg havde makeup på. Når jeg bruger mascara uden eyeliner, så ligner det, at jeg ikke har makeup på.

Burger eller pizza?

Burger.

Opsat hår eller løst hår?

Det må nok være løst. Men når jeg skal bage, gøre rent osv. så sætter jeg altid håret op i en knold, så det ikke kommer i vejen.

Højhælede sko eller flade sko?

Helt sikkert flade sko. Jeg får ofte ondt i fødderne og benene af at gå i højhælede.

Jeg håber, at I kunne lide dette lidt anderledes facts indlæg(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar