fredag den 28. februar 2014

En god krimi


Forleden lavede jeg et indlæg, hvor jeg fortalte om hvilke lidt nyere danske film, jeg gerne ville se.
En af dem var "Kvinden i buret."
I dag da jeg og Casper var i Bilka, der købte vi den.
Her til aftes har vi siddet og set den(:


Jeg synes, den var utrolig god.
Den var rigtig spændende.
Jeg synes, at Nikolaj Lie Kaas er en rigtig god skuespiller, og i denne film spiller han også virkelig godt.

På filmen er der noget ekstra bonus materiale, og der kan man kort se 2 klip fra den næste film "Fasandræberne" hvor det er med de samme skuespillere.
Jeg vidste godt, der ville komme endnu en film fra den forfatter, som bøgerne er skrevet af, men jeg har ikke læst de bøger, så jeg vidste ikke, om det var sådan en serie, hvor man følger den samme kriminalbetjent, men det er det så.
Den kommer i biograferne til efteråret.
Den vil jeg glæde mig til at se(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Den er SÅ god. Sad helt spændt, da jeg så den :-) Super gode skuespillere og fed handling. Og ja - Nikolaj Lie Kaas er en rigtig god skuespiller :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er virkelig god(:
      Ja, han er en rigtig god skuespiller, og denne rolle spiller han også rigtig godt(:

      Slet