fredag den 21. februar 2014

Uuh, skal jeg eller skal jeg ikke?


Først 1000 tak fordi I har ville svare på min afstemning, som er i venstre side af min blog(:

Til jer der ikke har set det, så har jeg en afstemning ude i venstre side af min blog med, om jeg skal begynde at indføre Dagens taske igen, hvor jeg viser den taske frem, som jeg bruger den dag, jeg skal noget.
Nu er det ikke hver dag, jeg bruger taske, så det er nok meget forskelligt hvor ofte, det vil komme.



Men jeg er stadigvæk i tvivl, da der er flest stemmer på ja, men der er også en del på nej, og så et par stykker, hvor det er lige gyldigt for dem.

Jeg ved godt, at det er min blog, så jeg bestemmer, men stadigvæk er jeg lidt i tvivl, fordi hvis der er mange, der har sagt nej, så er det måske ikke en god ide.
Men noget af mig vil egentlig gerne indføre det, også fordi de fleste af jer støtter op om den ide.



Jeg er bare i tvivl. Men nu var jeg i tvivl i forvejen, før jeg lavede afstemningen.
Jeg troede, jeg ville finde ud af det ved hjælp afstemningen, men det har jeg ikke:/

Uhh, jeg er godt nok i tvivl:/
Hvis du ikke har stemt endnu, så må du meget gerne.
Der er en da tilbage af afstemningen(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar