mandag den 31. marts 2014

Spørgerunde


For noget tid siden skrev jeg, at der ville komme en spørgerunde her på bloggen.
Nu sætter jeg den i gang(:

Denne gang bliver det lidt anderledes, da I både kan stille spørgsmål til mig og Casper.
Det kan både være et spørgsmål kun til mig, et kun til Casper, eller et I vil have, at vi begge skal svare på(:
Det kan være, I vil spørge Casper om, hvad det hårdeste ved at have en psykisk kæreste er, eller hvad for noget træning, det er, at han går til, eller hans mening om min blog.
Det er helt op til jer, hvad I vil spørge om.

Og I skal ikke være bange for at stille mig spørgsmål omkring min sygdom.
Jeg bliver ikke ked af at få stillet spørgsmål omkring det at være psykisk syg(:

Caspers svar vil komme på en video, hvor han selv svarer.
Hvis I har et fælles spørgsmål til os, så bliver det også svaret på video.
Mine spørgsmål bliver måske skrevet i et indlæg.
Jeg er ikke helt sikker på, om mine svar bliver i en video eller ej.

Nu håber jeg, at I har lyst til at stille nogen spørgsmål(:

Jeg lader spørgerunden køre i 2 uger.
Så den slutter mandag den 14 april.

Kram Heidi(:

7 kommentarer:

  1. Hvor mange Disney dukker har du? Og vil du ikke engang lave et indlæg om dem du har?

    SvarSlet
  2. Du skriver sådan set selv 2 gode spørgsmål.
    Til Casper:
    1. Hvad er det hårdeste ved at have en psykisk kæreste?
    2. Hvad er din mening om Heidi's blog?

    Til dig Heidi:
    1. Hvor mange penge om måneden bruger du ca. på at shoppe? (alt fra tøj, make-up, ting til hjemmet, dvd'er osv.)
    2. Hvordan ser dine fremtidsplaner ud? Hvad vil du gerne være, hvad er dit mål? :)
    3. Tror du at du kommer til at blive helt sygdomsfri, eller tror du altid du vil have lidt?

    Og har du andre gode spørgsmål selv også du kan finde på, så bare stil dem også ;)

    SvarSlet
  3. God tirsdag kære Heidi og Casper:-)

    Hvor er I søde, at lade alle os stille en masse spørgsmål.
    Jeg vil gerne høre:
    1) Når I virkelig skal nyde livet sammen, hvad laver I så?
    2) Har I planer og at gifte jer og få børn?
    3) Til Casper: Hvad er det bedste ved Heidi?
    4) Til Heidi: Hvad er det bedste ved Casper

    Nok fra mig!
    Min datter og jeg modtog din smukke halskæde med posten i dag.
    Vi glæder os til at gå med den, sådan lidt på skift:-)
    Tak for den.

    Nyd aftenen og hinanden.
    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com
    (Maria har en mors dags gave som giveaway på hendes blog pt.)

    SvarSlet
  4. Jeg vil da også lige skrive et par spørgsmål :)

    1. Hvad betyder din blog for dig?
    2. Hjælper det dig at skrive om din sygdom på bloggen og få det ud?
    3. Skal i have børn engang, eller er dyrene børn nok for jer?
    4. Har i planer om flerer dyr?
    5. Hvilke blogs læser du selv for tiden?
    6. Hvad gør det er dem du læser?
    7. Hvad er en god blog for dig?
    8. Hvordan er fjernundervisningen? Altså er det bedre end normal skole?

    Ellers god aften herfra. <3

    SvarSlet
  5. Okay, jeg havde overset denne i farten :$.. Men synes da lige jeg vil give et spørgsmål eller to :D..

    1. Hvorfor går i så løst siddende tøj, når du er sådan en flot pige? (okay det lød lidt sært, men det var ment som en rigtig god kompliment, underligt skrevet :)..)

    2. Hvad skal der til før du vil følge en blog?

    3. Har læst du har tvangstanker. Hvad er den værste tvangstanke du har dig?

    4. Hvorfor hedder dine dyr som de gør :)?

    5. Hvad fik dig til at vælge netop dette design til din blog?

    6. Og et til Casper.. Jeg vil da gerne vide om hvilken slags træning du går til/går op i.. Og om du ville træne med Heidi hvis hun en dag ønskede det :)

    Hm ja :D Det var lige de spørgsmål jeg kunne komme på.. Det første gang jeg er med til at stille spørgsmål i en spørgerunde, så de lyder måske sære. hehe.

    Mvh
    Pia Lyng M. // www.PiaLyng.wordpress.com // PiaLyng@live.dk

    SvarSlet
  6. Hej Heidi
    Jeg vil meget gerne stille jer nogen spørgsmål :-)
    Har haft besøg i 1 uge af min søster, så har ikke brugt computeren.

    Til jer begge:
    1. Har I haft andre slags dyr end dem I har nu?
    2. Hvordan håndterer I en hyggedag/udedag hvis Heidi pludselig får det dårlig?
    3. Hvis I vil lave noget rigtigt sjovt, hvad laver I så?

    Til Casper
    1. Har du nogen hobby?
    2. Synes du Heidi har for mange tasker? (måske et dumt spørgmål til en mand ;-) Men alle er forskellige)
    3. Hvad er det mærkeligste/skøreste du har gjort?
    4. Samler du på noget, hvad samler du på?
    5. Hvad er det bedste ved Heidi?

    Til Heidi
    1. Har du nogen hobby?
    2. Hvad er det mærkeligste/skøreste du har gjort?
    3, Hvad er det bedste ved Caper?
    4. Hvor mange tasker har du?
    5. Hvornår købte du din første taske?
    6. Hvor gammel er din eldste taske du har nu?
    7. Hvor mange bøger læser du sådan ca på 1 år?

    Det var de spørgsmål jeg lige kunne komme på :-)

    Mvh
    Jenny

    SvarSlet
  7. Jeg har også et par spørgsmål :)
    1) hvornår fandt du (Heidi) ud af, at du havde tvangstanker? Altså hvornår blev det diagnosticeret?
    2) hvad vil du gerne efter HF?
    3) hvad lavede du før HF? (Altså ikke folkeskole, men sådan inden Januar?)
    4) hvor længe har du haft din blog? (Jeg er forholdvis ny læser)
    5) hvordan mødte i hinanden?

    Det var det lige i første omgang :D

    SvarSlet