onsdag den 19. marts 2014

Find den A-kasse der passer bedst til dig


Når man har et arbejde, så er det en rigtig god ting at være med i en A-kasse, fordi man kan risiker, at man mister sit job.

Men til tider kan det være en jungle at finde rundt i det med, hvilken A-kasse, man skal vælge.
Skal man tage den, ens venner har?
Hvilken en er den bedste men samtidig den billigste?

Men det er så her, at akasseguiden.dk kan hjælpe dig.
De giver dig et overblik over nogen af de billigste A-kasser i Danmark.

Du kan derinde se, hvilke A-kasser, der er billigst.
Der står hvilken A-kasse, det er, hvad den koster om måneden, osv.

Men du kan også lære noget mere omkring det at være medlem af en A-kasse.
Fx hvornår kan du på dagpenge? Hvad er reglerne for studerende og A-kasser?
Kan du tage dagpenge med til udlandet?
Alt sådan noget kan du få svar på derinde.

akasseguiden.dk kan du finde den A-kasse, der passer bedst til dig(:
Samt på svar på de ting, du evt. kan være i tvivl omkring A-kasser.

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

3 kommentarer:

  1. Synes det er lidt øv når du laver sådan nogle kedelige sponsorerede indlæg istedet for nogle af dine personlige indlæg :)

    SvarSlet
  2. Jeg ved godt, at nogen er lidt "imod" de sponsorede indlæg.
    Men i den kommende tid vil der komme en del anmeldelser og sponsorede indlæg.
    Men lige dette med A-kassen synes jeg er relevant for min blog, da nogen studerende tænker over omkring det med at have en A-kasse, samt andre bla. unge mennesker der snart er færdig med en uddannelse.
    Denne guide vil jeg klart selv bruge, når jeg en gang skal have en A-kasse.
    I nogen perioder vil der være flere sponsorede/anmeldelser end andre perioder.
    Men jer, der synes, de kan være lidt kedelige frem for mine personlige, der håber jeg, at I lige "holder ud" i den periode(:

    Men jeg er glad for, at du skriver din mening(:
    Da mine læsers meninger betyder noget for mig(:
    Blandt de sponsorerede indlæg prøver jeg at få så mange personlige indlæg ind, da jeg er meget åben omkring det, jeg laver osv(:

    SvarSlet
  3. www.akasseindekset.dk kan med fordel også bruges:-)

    Udvalget på de forskellige A-kasser der findes er større der, end på de fleste andre sider, der findes af sådanne sider. Derudover er www.akasseindekset.dk rigtig overskueligt:-)

    SvarSlet