søndag den 9. marts 2014

Kan man egentlig være det?


Jeg har i et stykke tid gået og lagt mærke til, at der er flere og flere, der begynder at kalde sig for facebook-blogger og Insta-blogger.

Jeg forstår godt, at de "blogger" fra det medie af, men kan man kalde det at blogge?
Jeg ville nemlig mene, at blogge er, at det er, når man har en blog.
Hvor man kan skrive tekst, tekst med billede, et billede uden tekst, en video op osv.

Jeg går ikke op i, at de skriver fra en facebookside eller fra en Instagram profil, men det er mere det med, om de kan kalde sig for en "blogger", at jeg spekulerer på.

Hvad er jeres mening?
Vil gerne høre, hvad I andre tænker om det.
Kan være, det bare er mig, der er lidt gammeldags, og som ikke er helt inde i de nye ting(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Nej, jeg har tænkt det samme som dig, at det jo rent faktisk ikke er helt som at blogge, da det jo ikke er en blog. :) Ville heller at man kalder det at opdatere om sit liv på facebook eller instagram.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også, man burde kaldet det noget andet end instagram-blogger eller facebook-blogger, da det jo egentlig ikke er en blog.

      Slet