torsdag den 20. marts 2014

Lidt om skolen


Jeg har lige afleveret en mundtlig aflevering i dansk.
Det gik godt. Jeg fik en del ros, så det er jeg meget glad over(:

Men jeg synes nu også selv, at jeg har forbedret mig, da jeg har lært noget efter de andre mundtlige afleveringer.

Jeg fik også talt med min lærer omkring mine skriftlige afleveringer, da jeg gerne vil blive bedre til ikke at skrive talesprog fremfor skriftsprog.
Så der fik vi talt lidt om det(:

Jeg er meget træt.
Jeg vågnede tidligt i dag.
Så jeg vil snart tage mig noget morgenmad og se noget fjernsyn og så bagefter prøve at få sovet lidt.
Jeg er træt af at være inde i den her periode med, at jeg ikke får sovet særlig meget om natten.
Nu har det stået på i nogen måneder, og jeg synes, det bliver værre og værre.
Derfor sover jeg også til middag hver dag, fordi ellers har jeg svære ved at kontroller mine tvangstanker, og ofte kan tingene føles uoverskuelige, hvis jeg er meget træt.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar