søndag den 30. marts 2014

En vinder af Medinas nye parfume


Så blev det tid til at vinde en vinder af min give away med Medinas nye parfume "JALOUSI."
Jeg har nu fundet en vinder.
Men først vil jeg sige 1000 tak til alle jer, der havde lyst til at deltage(:

Da man kunne optjene lodder i denne give away, så har jeg skrevet alle navnene ind i word, og det antal lodder hver person deltog med, blev navnet skrevet op det antal gange.

Jeg har brugt random.org til at finde en vinder med.
Det blev nr. 23, og der gemmer Charlotte Lang Hansen sig bag(:
STORT tillykke med at du har vundet denne fine parfume.
Jeg har sendt en mail til dig.

Endnu en gang 1000 tak fordi I alle havde lyst til at være med(:
Husk jeg stadigvæk har 2 give aways.
Dem kan I finde i venstre side af min blog(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar