tirsdag den 25. marts 2014

Design et personligt cover


Jeg blev kontaktet af en fra firmaet POC om jeg ville teste et af deres design-selv cover, og det ville jeg meget gerne. De havde bare ikke til min mobil, men jeg fik lavet et cover til min lillesøster, Julie.
Hun har en Iphone 4.

POC står for Print On Cover.
Man kan designe sit eget cover med et billede.
Du kan også få skrevet noget tekst på som fx. ens navn.
De har også nogen billeder, man kan bruge til ens cover.

I kan også følge dem på facebook, og det kan I gøre lige Her
Der kan I se, når de har en konkurrence, I kan se hvem de nogen gange leverer covers til.
Fx har de lavet covers med Rasmus Seebach på, som bliver solgt til hans koncerter.

De sælger covers til bla. Iphones 4, Iphones 4S, Iphone 5, Samsung Galaxy s3, HTC one, og andre mærker.
Man kan også designe et cover til ens Ipad.


Det var lidt svært at få taget et billede i et godt lys.

Jeg synes, det var let selv at designe ens cover.
Og jeg er ikke den mest tekniske. Men jeg kunne sagtens finde ud af det.
Jeg er utrolig imponeret over kvaliteten af coveret. 

Jeg kan rigtig godt lide, at jeg kunne få skrevet Julies navn på coveret, da det gør det endnu mere personligt. Det er min mors ene hund, Vaks, der er på coveret.

Julie blev rigtig glad, da hun så coveret.
Hun synes, det var rigtig pænt.
Hun synes, det er en rigtig god ide, at man kan designe sit eget cover og på den måde være lidt kreativ.
Samtidig synes hun, det er rigtig personligt med et cover med et billede, man selv har valgt.

Vi er begge rigtig tilfredse med dette fine cover, og vi kan begge anbefale hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

6 kommentarer:

  1. Nårrh, hvor er den bare sød :)
    Kunne være man skulle overveje at få sig et personligt cover næste gang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg ville ønske, man kunne lave sådan slags cover til min mobil.
      Ville elske at have nogen med mine dyre på(:

      Slet
  2. Hvis du har lyst må du gerne tjekke min blog ud! www.juliafriel.blogspot.dk

    Kan du ikke lave flere oplsag, med "DIY'S" ? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kigger forbi din blog med det samme(:

      Jeg laver generelt ikke så mange ting selv, hvor der kan laves en DIY af, men jeg vil prøve at få flere af den slags indlæg ind på bloggen.
      Er glad for dit forslag(:

      Slet
  3. Hvor er det bare sødt :D

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet