søndag den 9. marts 2014

Min ynglings årstid


Sidste forår/sommer tog jeg disse billeder her, hvor vi bor.

Jeg glæder mig til, når foråret rigtig kommer.
Til at der kommer grønne blade på træerne, blomster der står fint og blomstrer, til at det begynder at blive mere lunt i vejret, så man om aftnen kan gå en tur med kun en striktrøje over sig.






Min ynglings årstid er forår.
Jeg kan også godt lide sommeren, men jeg får det altid så fysisk dårligt pga. varmen.
Om jeg er i stuen eller soveværelset, så har jeg en ventilator med mig.
Jeg har ikke nogen appetit pga. varmen.
Jeg får lettere ved at få kvalme. ( Eller det ved jeg jo ikke helt, fordi sidste sommer led jeg meget af mavesmerter og kvalme pga. det psykiske, men den gang vidste ikke, om det var noget fysisk.)
Jeg får lettere hovedpine.
Jeg er sløv.
Jeg orker ingen ting.

Og det er det, jeg ikke rigtig kan lide ved sommeren.
At jeg får det sådan.

Men foråret passer til mig. 
Pga. der er vejret lunt, men det er ikke for varmt til mig. 

Hvilken årstid er jeres ynglings(:?

Kram Heidi(:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar