søndag den 30. marts 2014

Et spil om H.C. Andersen


Mange kan godt lide at spille et godt spil.
Og der er mange, der spiller spil for tiden. Altså på ens mobil eller Ipad.
Jeg er selv en, der elsker at spille et godt spil på min mobil.

Men jeg elsker også fysiske spil, som brætspil.
Når man spiller et brætspil, så er der en hygge omkring det, som man ikke får igennem mobilen.
Man sidder ofte med flere personer og spiller, og der bliver snakket og grint i mens.

Jeg har altid elsket at spille brætspil. Lige fra jeg var lille af.
Og i går viste jeg jer mit nye brætspil, jeg fik i fødselsdagsgave, så jeg er stadigvæk vild med at spille sådan spil.
Nu er det ikke lige det spil, dette indlæg skal handle om.

Hvem kender ikke det med, at man skal ud og køre langt i bilen?
Og det kan hurtig blive kedeligt.
Der er disse spil, der hedder Box Quiz, som er perfekte til at tage med i bilen, på færgen, i toget osv.
Man kan bla. købe disse Box Quis på hjemmesiden SpilMedSmil.dk
De har et stort udvalg indenfor brætspil.
Der er både børnespil, familiespil og strategispil osv.


Man kan vælge disse Box Quiz i forskellige kategorier, som handler om fx Danmark, tegnefilm, sport, kaffe, krop, København og mange flere.
Der er også et med H.C. Andersen, og det valgte jeg.
Jeg kan godt lide H.C. Andersens eventyr.



Så står der et spørgsmål som fx det, der står på billede ovenpå.
Bagpå står svaret.

Nogen af spørgsmålene er nogen, jeg kendte svaret på, men der var også spørgsmål, jeg ikke kendte svaret på.
Spørgsmålenes sværhedsgrad var lige tilpas. Ikke for svær og ikke for let.
Det kan jeg rigtig godt lide.

Jeg og Casper skiftes til at stille spørgsmål til hinanden, og så talte vi hvor mange, den anden havde rigtigt og forkert. 
I kan se deres udvalg af Box Quiz Her

Jeg synes, det er et rigtig sjovt spil.
Nu var jeg også okay god til at svare på spørgsmålene.
I hvert fald i forhold til Casper(:
Jeg plejer ellers altid at tabe til Casper i spil.

Det passer rigtig godt til at have med i bilen, da det ikke fylder meget, og man kan let sidde med det.

Jeg havde ikke prøvet disse Box Quiz før, men jeg er utrolig tilfreds med dette spil(:
Det er i hvert fald et jeg godt kunne finde på at købe selv eller som gave(:

Jeg synes dog, det kunne være sjovt, hvis der havde været et med emnet dyr.
Men det er jo, fordi jeg elsker at lære nye ting omkring dyr(:

Hvis I har lyst, så kan I også følge dem på facebook lige Her

Har I prøvet Box Quiz Før?
Hvis I har, hvilket et af dem har I prøvet?

 Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar