tirsdag den 11. marts 2014

Lidt om skolen


I dag skulle jeg rigtig have afleveret min mundtlige aflevering, men min lærer er til noget møde noget, så den skal først afleveres torsdag.
Jeg er nu gået i gang med en skriftlig dansk aflevering, som skal være færdig til på torsdag.
Til på mandag har jeg en engelsk aflevering for.
Jeg har først en aflevering for i religion til sidst i marts.
Men der er altid en masse tekster, der skal læses, så der skal jeg gå i gang i god tid før.



Der er mest at lave i dansk med afleveringer. Der er ofte et 2-3 afleveringer om ugen.
I engelsk er det ca. 1 om ugen. I religion er der ca. 1 om måneden.
Nogen gange er det så ikke afleveringer men øvelser. Altså ting der skal laves, men som ikke skal afleveres.
Ligesom når man får almindelige lektier for i skolen, som ikke skal afleveres som en aflevering.

Jeg må heller komme videre med afleveringen fremfor at sidde her på bloggen(:


Kram Heidi(:

2 kommentarer: