lørdag den 22. marts 2014

En god mascara


Jeg tror, at de fleste piger/kvinder kan blive enige om, at et af de vigtigste makeup produkter, det er en god mascara.

En mascara der ikke klumper, der ikke får en øjenvipper til at klister sammen og en, der er let at påføre.

Jeg har i noget tid testet en mascara fra Perfect-Body

Perfect-Body sælger bla. mascara, hudplejeprodukter som halsmasker, øjenmasker, læbemaske osv.
Udover det sælger de også olier til kroppen, tandblenings sticks osv.

Men jeg har nu testet Shedoes Volume Express Mascara.



Jeg plejer at kunne fornemme, om en mascara er god, bare når jeg trækker børsten ud og ser på den.
Der er et eller andet med, for mig, at hvis børsten ser god ud, s er mascaraen som regel god.


Da jeg trak børsten op, synes jeg, at børsten så god ud.
Og jeg fik ret.

Mascaraen og børsten er rigtig gode. 
Jeg synes ikke, at den klumper, eller får mine øjenvipper til at sidde sammen. 
Jeg synes, den er let at påføre.

Nu har jeg aldrig haft et problem med, om mine øjenvipper er for korte, da jeg er godt tilfreds med dem, som de er.
Men jeg kan se, når jeg får mascaren på, så bliver mine øjenvipper lidt længere, og 
de kommer til at bøje mere.

Jeg er meget tilfreds med denne mascara.
Det er en, jeg godt kan finde på at købe igen, når jeg en gang er løbet tør for mascara. 

I kan finde den lige Her
Der er lige nu tilbud på den derinde, hvor den nu koster 99kr. i stedet for 129kr.
I kan også følge dem på facebook, hvis I har lyst til det.
I kan se deres facebookside lige Her

Hvilken mascara bruger du(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar