onsdag den 19. marts 2014

Lidt selfies


Jeg har altid været glad for at tage billeder af mig selv.
Den gang man brugte meget engangs kameraer, der tog jeg ofte mange billeder af mig selv.
Når jeg fik billeder fremkaldt efter et engangs kamera, så var mange af billederne af mig selv.
Selvfølgelig var der også nogen af familien og vennerne.
Men der var som regel en del af mig selv.

Men jeg kan dog stadigvæk godt lide at tage billeder af mig selv.
Det er ikke lige så ofte, jeg gør det, som dengang.





Hvis I har lyst, så må I meget gerne følge mig på Instagram, hvor jeg også ligger billeder op af mig selv, mig og Casper, mig og dyrene, ting jeg har købt, ting jeg har fået osv. 
Jeg hedder dyregladpige derinde(:

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Kan godt lide det første billedet af dig helt øverst. :-)

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet