onsdag den 12. marts 2014

Tanker om ny spørgerunde


Jeg har overvejet at lave en ny spørgerunde.
Når jeg skriver ny, så er det, fordi jeg en gang sidste år lavede en spørgerunde, hvor I kunne stille mig spørgsmål, men jeg har fået nye læsere til, og det kan være, de har nogen spørgsmål, eller at nogen af de gamle læsere er kommet på flere spørgsmål.

Jeg overvejer, at man i spørgerunden også kan spørge Casper om spørgsmål, hvor vi laver en video, hvor han svarer på sine spørgsmål i en video, og mine i et indlæg.
Det kan være, I også har et spørgsmål til os begge to.

Jeg skal selvfølgelig lige høre, om han også er frisk på ideen, men det er han nok. ( Håber jeg.)

Men jeg er i tvivl, om jeg skal lave en spørgerunde, så jeg har lavet en afstemning i siden, hvor I kan svare på, om I synes det eller ej(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar