onsdag den 5. marts 2014

Disney film der får mig til at græde


Som nogen af jer ved, så elsker jeg Disney.
Ting med Disney men også Disney film.

Der er nogen Disney film, som jeg med vilje vælger ikke at købe, fordi jeg ved, det er nogen film, jeg har svært ved at se, fordi jeg ved, jeg begynder at græde, fordi jeg synes, der er noget sørgeligt i dem.

Her er dem, jeg helst ikke vil se, da jeg ved, jeg ender med at sidde og græde.

Dumbo.
Bambi.
Mads og Mikkel.

Disse film har jeg svært ved at se, fordi dyrene i filmene bliver adskilt og mister nogen.

Men også Løvernes Konge. Den har jeg godt nok, men jeg bryder mig virkelig ikke om den scene, hvor Simbas far dør.
Tarzan har jeg også, men den er heller ikke rar i starten, hvor Tarzans mor ( abemor) mister sin abe baby.

I Disney Pixar filmen Op er der også på et tidspunkt, hvor der er en scene, jeg synes, der er meget sørgelig.



Billede er et, jeg har fundet via Google

Jeg er meget følelsesladet ang. dyr.
Og nogen vil mene, at hvis man godt kan lide filmene, hvorfor så ikke bare se dem, og så lige komme sig over de scener, som er sørgelige? Det er heller ikke rigtige dyr, men jeg bryder mig ikke om at sidde og græde over de film, fordi det gør helt ondt indeni mig.
Jeg synes, det rammer mig hårdt.

Jeg burde jo tænke, at det er en tegnefilm, men det er lidt svære end som så.

Der er sikkert også flere Disney film, hvor jeg kniber nogen tåre, men disse film jeg nævner i dette indlæg er nogen, jeg kan huske, som har ramt mig hårdt følelsesmæssigt. 

Er der nogen Disney film, I synes, der er virkelig sørgelige?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Sød blog du har dig!
    Kig forbi <3

    // bypadilla.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg kigger forbi din blog med det samme(:

      Slet