onsdag den 5. marts 2014

Lidt om fødselsdagsønsker og andre pakker


Lige nu er jeg ved at gøre min ønskeliste til Casper færdig.
Jeg har jo fødselsdag sidst i marts måned(:

Normalt ønsker jeg mig altid penge af folk, men i år har jeg ønsket mig ting af min mor og stedfar, min søster, min søsters kæreste og af Casper.
Caspers forældre ønsker jeg mig altid ting af, og det gør jeg også af min veninde. Enten gavekort eller ting.
Af min oldemor og af min far og stedmor ønsker jeg mig penge.

Jeg er spændt på at se, hvad jeg får af folk i fødselsdagsgave(:
Når det kommer til gaver, så er jeg stadigvæk et lille barn(:

I dag skal vi på posthuset, da jeg skal have sendt en del pakker.
Jeg skal bla. have sendt min give away til vinderen og nogen ting, som jeg har solgt på Inges Kattehjems auktion gruppe, hvor pengene går til Inges Kattehjem.
I kan se gruppen Her

Alt i alt skal jeg i dag sende 5 pakker af sted.

Nu vil jeg gå ind og vække Casper, så vi kan gå en dejlig morgentur med Fox og bagefter få noget morgenmad(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar