lørdag den 22. marts 2014

Sådan gik det ved fotografen


Det gik godt ved fotografen i dag, hvor jeg, Casper og Fox fik taget nogen billeder sammen(:

Jeg glæder mig til at se dem(: Han virkede utrolig dygtig. Han var også god til at få Fox til at kigge ind i kameraet.
Det var rigtig sjovt at prøve det.
Og så er det også første gang, at jeg og Casper får taget billeder sammen af en fotograf(:
Det var et forårs tilbud på en fotografering, som jeg også fortalte lidt om tidligere.
Det indlæg kan du læse Her

Efter vi kom hjem fra fotografen, så gik vi en tur med Fox i det gode vejr(:
Bagefter var vi lidt ude på terrassen, hvor Casper tog nogen billeder af mig.
Casper fik sat vores havebord på plads og havestolene.
De skal lige gøres rent, før vi kan bruge dem.



Det er disse to billeder, som Casper tog, da vi var ude på terrassen.

Nu er jeg også meget træt.
Jeg sov endnu en gang ikke godt i nat, og jeg fik heller ikke sovet så mange timer.
Så når Casper kommer hjem fra frisøren, så skal jeg ind for at sove(:

Nu vil jeg sidde mig til at lave nogen lektier.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Rigtig god weekend Heidi.

    Det bliver spændende at se jeres billeder, hvis du ligger dem op.
    Casper er da også god med kamerate!
    Nyd weekenden alle sammen, folk og fæ:-)

    Vi nyder det med lidt lækre cupcakes Maria har bagt:http://1.bp.blogspot.com/-usUdDarl24w/Uy12zcvoetI/AAAAAAAADN4/8vztmXyjGmI/s1600/BeFunky_IMG_1745.jpg.jpg

    Hilsner fra Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina(:
      Ja, Casper plejer også at tage nogen gode billeder(:

      Jeg har set de cupcakes Maria har bagt. Hvor ser de bare gode ud(:
      Rigtig god aften til jer begge to(:

      Slet
  2. Jeg glæder mig også til at se jeres billeder :) Hvor er Fox også bare rigtig fotogen :D Sååå sød <3

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det er jeg rigtig glad for, at du synes(:

      Rigtig god aften til dig<3

      Slet