torsdag den 13. marts 2014

Jeg er der for at lære


Jeg har lige fået afleveret min dansk aflevering.
Jeg sad lige og kiggede på de afleveringer, jeg har fået tilbage.
Jeg synes ikke, jeg ser nogen fremskridt i mine skriftlige afleveringer.
Jeg synes, at jeg stadig har problemer med det samme.
Jeg skriver talesprog i stedet for skriftsprog. Men jeg skal tale med min lærer på tirsdag, så der vil jeg tale med hende omkring det.

Men jeg synes selv, jeg er blevet bedre til de mundtlige afleveringer.
Der synes jeg, at jeg har lært noget af de gange, jeg har haft afleveret de mundtlige.

Jeg er så selvkritisk. Jeg tager det så tungt, når jeg får "negativ" respons på en aflevering.
Men som min mor på et tidspunkt sagde, at jeg jo er der for at lære og at blive bedre.
Det bliver jeg nødt til at minde mig selv om. Jeg kan ikke regne med, at jeg fra den ene aflevering til den anden er blevet rigtig god til det.

Nu vil jeg gå i gang med at kigge på min engelsk aflevering, som skal afleveres mandag(:

Godnat til jer, mine kære læsere(:
Husk I forresten kan følge mig på Instagram, hvor jeg hedder dyregladpige
Der ligger jeg billeder op af dyrene, mig, mig og Casper, når jeg laver noget osv(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar