torsdag den 6. marts 2014

En krimiserie med Mads Mikkelsen


Jeg har fundet en ny krimiserie at se.
Jeg havde læst om den et eller andet sted, hvor jeg kan huske, at den måtte jeg prøve at købe, fordi jeg syntes, den lød spændende, men så i dag sad jeg på Netflix og ledte efter noget nyt at se, og der så jeg den serie, som jeg så havde glemt, jeg egentlig gerne ville købe.

Serien jeg taler om er "Hannibal."
Altså Dr. Hannibal Lecter.

Mads Mikkelsen spiller med. Han spiller Hannibal.
Han spiller den rolle utrolig godt.
Jeg synes, at det på en måde er lidt underligt at se ham spille med nogen udenlandske skuespillere.
Jeg har set ham i den James Bond film, han var med i, men det er så utrolig mange år siden, at jeg ikke rigtig kan huske den så meget.

Laurence Fishburne er også med. Han har spillet med i CSI Las Vegas.
Hugh Dancy spiller også en af hovedrollerne sammen med Mads Mikkelsen og Laurence Fishburne.



Jeg synes, den er spændende og samtidig er der nogen sjove scener, hvor der lige sker noget sjovt, eller der bliver sagt noget sjovt.

Jeg så første afsnit alene, og så synes jeg, det var så godt, at Casper prøvede at se andet afsnit med mig, og han synes også, den er rigtig god.

Man skal lige ind i serien. Eller det følte jeg, jeg skulle. Nogen af tingene gik først sådan rigtig op for mig i afsnit to, men det er nok også bare mig. Jeg troede, at ham den ene var Hannibal, men det var ikke Hannibal. Jeg havde sjovt nok ikke lagt mærke til, at han ikke hed Hannibal.
Det giver ellers lidt sig selv, at han nok ikke var Hannibal, når han hed noget andet(:

Men allerede 10-15 minutter inden i første afsnit var jeg allerede fanget af den.
Nogen gange skal jeg lige se et par afsnit, før jeg bliver helt bidt i den, men sådan var det ikke med denne serie.

Er der nogen af jer, der har set den serie(:?

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Nej, men jeg ville gerne se den, da den kørte i fjernsynet, men af en eller anden grund fik jeg det ikke gjort.
    Gad vide om der kommer flere sæsoner?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har slet ikke haft opdaget, at den har kørt i fjernsynet.
      Inde på Netflix der kan man kommenterer til de forskellige serier, om ens mening om serien.
      Der skrev en, at han/hun glædede sig til sæson 2.
      Så det kan godt være, at der kommer endnu en sæson(:

      Slet
  2. Man kan se 1 sæson (& 2. sæson bliver lagt op løbende) på couchtuner.
    Har I problemer med at få det til at virke, så skriv til mig (PB på FB - Gitte Seloy). Det kan godt drille lidt.

    SvarSlet