fredag den 21. marts 2014

Dejligt med weekend


Så er det weekend(:
Casper har fri i morgen.
Det er så dejligt, at han har det.
Han skal arbejde søndag, men så har han fri næste søndag i stedet for.

Jeg er spændt på, at vi skal til fotografen i morgen for at have taget billeder(:
Det er noget, jeg længe har ønsket mig, så jeg glæder mig meget(:

Jeg fik desværre ikke sovet særlig meget i nat.
Så om lidt når jeg har spist morgenmad, så går jeg ind for at sove.
Jeg har sovet ca. 4 timer i nat:/

Jeg ville egentlig gerne have haft lavet nogen lektier her til morges, men jeg har været så træt, så jeg tror, jeg ville falde i søvn, hvis jeg skulle sidde og læse noget på computeren.
Det er, som om hver gang jeg læser lektier, så bliver jeg så ufattelig træt.
Men sådan har jeg det ikke, hvis jeg sidder fysisk i hånden med det, der skal læses.

Men jeg har det heller ikke sådan, hvis jeg sidder og læser blogs.
Er lidt underligt.
Men så må jeg bare få lavet lektier i eftermiddag, hvor jeg forhåbentligt er lidt mere frisk(:

Husk I meget gerne må stemme på Fox og min mors 2 hvalpe i Vi Med Hunds konkurrence.
I mit tidligere indlæg kan I se hvilke 2 billeder, det drejer sig om og et link direkte til konkurrence.
Det kan I se lige Her
Sig endelig til, hvis der så er noget, jeg kan gøre for jer i stedet for.
Fx like en facebookside eller følge jer via bloglovin, hvis jeg ikke gør det i forvejen(:

Og endnu en gang 1000 tak til jer der allerede har stemt på vores små charmetrolde.
Det betyder mere for mig, end I aner.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar