onsdag den 12. marts 2014

Nye fisk og lidt rabat


Vi er kommet igen fra min oldemor af.
Jeg fik købt nogen fisk til hende fra Petworld af.
Jeg endte med at få købt 2 sugemaller, 5 Tetra fisk ( er en race) og 5 snegle, der spiser andre snegle.
Men jeg fik rabat, da han gerne ville give mig 5 Tetra fisk for den samme pris, som 2 koster.
Og så fik hun også 2 ekstra snegle med, så i alt 7 snegle.

Jeg tænker, at han måske gav mig noget rabat, fordi jeg købte okay meget, og at han måske kan huske mig, da jeg har været i den Petworld en del gange før.

Men det var hyggeligt at se min oldemor igen.
Fox fik fødselsdagsgave af hende, og vi fik Nalas fødselsdagsgave med hjem fra hende af.

Bagefter besøgte vi min far og stedmor, hvor vi var der i en halv times tid.
Jeg fik snakket med Lille Nala ( Lille Nala er deres kat, og hun er datter til vores Nala.)
Hun er så smuk(: Hun ligner så meget sin mor.

Nu vil jeg smutte ind i stuen med Casper for at se lidt fjernsyn(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar