mandag den 31. marts 2014

Sidder med en aflevering


Jeg har sovet længe i dag.
Eller først vågnede jeg lidt tidligt, så gik jeg en lang tur med Fox, og så da vi kom hjem, så lagde jeg mig til at sove igen.
Så vågnede jeg lidt over tolv.
Det er utrolig lang tid siden, jeg har sovet så længe.
Men så skal jeg heller ikke sove til middag i dag.
Det er faktisk rart for en gangs skyld(:

Lige nu sidder jeg og er i gang med at færdiggøre min aflevering i religion.
Jeg har fået svar på min sidste religion aflevering, og igen fik jeg meget ros.
Det blev jeg utrolig glad for.
Det betyder så meget for mig.

I dag når Casper kommer hjem, så regner jeg med, vi skal forbi Bilka for at se om de billeder, vi har bestilt er kommet. Det håber jeg, at de er. Jeg elsker at modtage billeder, som jeg har bestilt. Jeg er altid spændt på at se billederne.

Forresten hvis I ikke har gjort det, så vil det betyde rigtig meget for mig, hvis I vil gå ind og stemme på Fox og min mors 2 hvalpe i den konkurrence, de er med i.
I kan læse mere om, hvordan I gør lige Her
1000 tak til jer der allerede har stemt på dem<3
Det er jeg utrolig glad for, at I ville.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar