tirsdag den 18. marts 2014

Sko som er mindre kønne


Når jeg sidder og kigger på fine sko på en hjemmeside, så kan jeg ikke rigtig undgå at se nogen sko, som jeg synes, der er mindre kønne.
Nu synes jeg selv, der skal meget til, før jeg vil sige, at en sko ikke er pæn.

Forleden da jeg sad inde på Zalando, hvor de har utrolig mange fine sko, der fandt jeg også et par stykker, jeg personligt synes er mindre kønne.
Alle disse sko er fundet på Zalando.

Det skal ikke tages som en kritik i mod jer, der måske har skoene, eller som godt kan lide dem.
Jeg synes bare, at det er sko, der hører til den mindre kønne afdeling(:



Den sko øverst i venstre hjørne med sommerfugle på, den er jeg lidt i tvivl om, om jeg egentlig synes, at den er okay pæn, eller om den hører i den afdeling for de mindre kønne sko.
Den er meget sommerlig, og den vil måske passe til en gul-agtig kjole.
Men ellers ved jeg ikke, hvad den ellers ville passe til.

De to andre øverst på billede, der bryder jeg mig ikke om det, der sidder foran på skoen.
Jeg kan ærligt talt ikke se, hvad det skulle gøre godt for.
Nogen gange kan det ske rigtig sødt ud med en sløjfe, men det synes jeg ikke er tilfældet her.

De to nederst på billede der minder selve formen mig lidt om de sko, man har på, når man er ude at bowle.
Jeg er faktisk lidt i tvivl med den til venstre.
Fordi farverne er lidt pæne, men jeg bryder mig ikke om formen på skoen.
Den anden sko bryder jeg mig igen ikke om formen, men der bryder jeg mig heller ikke om farverne.

Er der nogen af disse sko, I heller ikke synes, der er særlig kønne, eller er der nogen, hvor
I synes, de er rigtig fine(:?

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Jeg er super vild med dem med sommerfuglene.
    Resten er dog heller ikke lige min kop te.

    SvarSlet