søndag den 9. marts 2014

Nyt legetøj til Fox


For nyligt var jeg så heldig at modtage nogen lækre ting til Simba, Nala og Fox fra Petdreams
De sælger hundeartikler og katteartikler.
De sælger både legetøj, godbider, foder, senge/huler, tandpleje, halsbånd, kradsetræer, og en masse andre ting.

Fox var så heldig at modtage dette fine Hundelegetøj som er en Pogo Plush Bunny.
Det er en kanin, der kan pive.

Da jeg først så legetøjet, troede jeg ikke, at det var noget for Fox pga. størrelsen, men også fordi det virkede, som om den var lidt for hård til, at Fox kunne få den til at pive af sig selv.
Fox plejer mest at være til de små pivelegetøj, han kan få til at pive, når han ligger og bider i den.


Jeg tog dog fejl.
Nu er den kanin et af hans ynglings legetøj.




Fox begyndte straks at lege med den, da han fik kaninen.
Han legede med den i lang tid.
Først hvor vi legede med ham, bagefter hvor han selv lå og legede med den.
Det ser ikke ud til, at han går op i, at han ikke kan få den til at pive.
Når Fox nogen gange gerne vil lege, så kommer han med et af sine ynglings legetøj hen til os.
Han har flere gange kommet med kaninen, når han ville lege.

Selve legetøjet virker af god kvalitet.
Selvom vi har leget vildt med kaninen, så er der ikke nogen tegn på kaninen af de vilde lege.

Jeg har intet dårligt at sige om denne fine kanin.
Jeg blev meget positiv overrasket over, at Fox blev så glad for den(:

Hvis I vil se deres udvalg af legetøj, så kan I finde det lige Her

Petdreams har også en facebookside, så I kan følge dem derinde.
Den finder I Her

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar