søndag den 30. marts 2014

Til auktion


Jeg og Casper har set meget "Skattejægerne" på Dr1.

I nogen af afsnittene følger man Svendborg Auktionerne.
Hvor man både ser en mand køre ud og kigge på ting og vurderer dem.
Men man ser også auktionerne med, hvad tingene går for osv.

I dag var jeg og Casper dernede, da de i dag havde en auktion med indbos ting.
De har åbent et bestemt antal gange om året.
Nogen gange er det kunst ting andre gange indbos ting som i dag.


Det var vores nummer, hvis vi skulle byde.

Jeg synes, det var sjovt at prøve at være dernede.
Der var 2 ting, jeg gerne ville have budt på, men der var utrolig lang tid op til de 2 varer.
Så jeg bød på dem via nettet, og så tog vi hjem efter noget tid.
Vi var alligevel dernede i okay tid.
Men der var også mange ting, der skulle sælges.

Man kunne også købe kaffe, sodavand, fransk hotdog, kage osv.

Der var nogen utrolig flotte ting.
Specielt møbler.

Det var sjovt at prøve, også når man havde set det i fjernsynet(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar