søndag den 23. marts 2014

En god komedie/drama serie


En serie jeg er blevet vild med er Franklin and Bash.

Det er en serie, Casper var begyndt at se på Viaplay, og som han synes var god.
De første 2 afsnit synes jeg var sådan okay gode.
Men jeg kunne godt finde andre, der var bedre.
Men ved afsnit 3 så blev jeg helt fanget af den.
Ikke fordi de første 2 afsnit var kedelige.
Men jeg skulle bare ind i serien.




Franklin og Bash er 2 advokater, som er rigtig gode venner.
De bliver ansat i et stort advokatfirma.
De har en lidt anden tilgang til at håndtere sager på.
Chefens nevø som også arbejder i firmaet som advokat er ikke så begejstret for Franklin og Bash, da han selv er mere den alvorlige type, hvor tingene sker efter de rigtige principper.
Men chefen er frisk på de ting, Franklin og Bash finder på.


Manden i midten er chefen.

Man følger med i advokatsagerne, og samtidig er der lidt om deres privatliv.
Det er både en spændende serie men også sjov.
Man begynder let at grine med de ting, de finder på, og med at chefen går med til det, hvor nevøen er lidt i mod tingene.

Der er 3 sæsoner af serien, og de alle 3 er på Viaplay.
Det er en serie, der klart kan anbefales.

Har I set denne serie før(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar