onsdag den 5. marts 2014

En sød Mumi lampe


I går da vi var i Rosengårdscentret, der så jeg denne virkelig søde lampe i Inspiration.
Det er en lampe, der forstiller Mumitroldens hoved.


Billede blev ikke så godt igen


Så jeg fandt et på nettet.

I Inspiration havde de kun en udgave af lampen.
Men da jeg søgte på nettet, så jeg, at man både kan få en som væglampe og en som loftlampe.

Prisen ligger også i den dyre ende. De koster 1295kr.
Men ting med Mumitrolden er populære, så jeg havde heller ikke forstillet mig, at de ville være billige.

Jeg kunne godt tænke mig sådan en væglampe på et tidspunkt.
Ikke fordi jeg lige ved, hvor jeg skulle hænge den, da vi har de lamper, vi har behov for.

I kan finde disse 2 søde lampe på nettet lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar