lørdag den 15. marts 2014

Nyt legetøj til Simba og Nala


Simba og Nala har fået noget nyt legetøj fra Petdreams

De sælger ting til hunde og katte.
De sælger både foder, godbider, legetøj, senge, tandpleje osv.
De har en masse fine ting derinde(:

Men de har fået dette utrolig fine Kattelegetøj som hedder KONG Kickeroo Swizzle.
Det kaldes også en drillepind.

Herhjemme har vi haft en del drillepinde efter hånden, og de fleste af dem blev hurtig udskiftet, da de gik i stykker, så jeg var spændt på at se, om denne drillepind også kun holdte i en dag, ligesom en af vores andre gjorde.

I kan her se Nala lege med den.
Jeg fik ikke taget nogen billeder af Simba med den, da han ikke lige var inde, da de blev taget.


Normalt ser min lille Nala så rolig ud på billeder, men her ser hun rigtig "farlig" ud, da hun er i gang med at angribe drillepinden.



Men det er ikke kun Simba og Nala, der er vilde med deres nye drillepind.
Det er Fox også(:


Det er ikke kun Nala, der kan se "farlig" ud.
Her ser Fox også "farlig" ud, mens han er godt i gang med at angribe drillepinden. 



Alle vores dyr er rigtig glade for deres nye drillepind.
Både kat som hund. 

Jeg er imponeret over kvaliteten. 
Den er ikke gået i stykker i endnu. 
Jeg er endnu mere imponeret over, at ingen af dyrene har fået spist de fjer, der sidder for enden af drillepinden.
Specielt Nala plejer at være begejstret for at pille fjer af drillepindene. 

Jeg er rigtig godt tilfreds med dette stykke legetøj.
Det virker til at være af rigtig god kvalitet, og når mine dyr er tilfreds, så er jeg også tilfreds(:

Hvis I er interesseret i at se min anmeldelse af det hundelegetøj, som Fox fik derfra, så kan I se den Her

Er jeres katte også vilde med drillepinde(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar