fredag den 14. marts 2014

Billeder fra mit photoshoot


Jeg vil i dette indlæg vise jer nogen af de billeder, der blev taget af mig i dag til det photoshoot, jeg var til.

Jeg synes, at Camilla har fået taget nogen rigtig gode billeder af mig.
Jeg kunne godt lide, at hun også kom med nogen ideer til fx. hvor jeg skulle holde mine hænder osv.
Nogen gange havde jeg sådan lidt svært ved at vide, hvor jeg skulle holde mine hænder, så de ikke bare flagrede rundt.

Jeg havde det virkelig sjovt og hyggeligt i dag(:






Det var nogen af billederne.
Jeg regner med, jeg viser jer nogen af de andre i et andet indlæg. 

Det var sjovt at have en at tale med omkring det at tage billeder. 
Camilla fortalte mig om en god funktion på kameraet, som jeg skal prøve i morgen.
Vi har nemlig et kamera magen til hinanden.

Jeg har haft set frem til at få taget billeder af Camilla, siden vi begyndte at skrive om det for ca. 14 dage siden.
Så jeg var meget spændt på i dag, og der kom nogen rigtig fine billeder ud af det(:

 Kram Heidi(:

10 kommentarer:

  1. det er da nogle super gode billeder af dig ... du er en pæn pige :-)

    SvarSlet
  2. Hold da op, nogle gode billeder, de ser meget professionelle ud, også med kvaliteten :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg synes virkelig også, at de er gode(:
      Og det ser rigtig professionelt ud.

      Slet
  3. Min smukke model fra igår :-)

    SvarSlet
  4. Super fede billede! Du ser godt ud :) Og god fotograf der har taget billederne :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, Line(:
      Det er jeg glad for, at du synes.

      Slet
  5. Kære Heidi,

    det er super gode billeder af dig, som Camilla har fået taget.
    Jeg var inde at se dem på Camillas side, hun havde lagt dem op i går:-)
    Du ser godt ud, du har et meget smukt ansigt og dit udtryk passer rigtig godt sammen med den tunnel:-)

    Nyd lørdagen og tak for billede kigget!
    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina(:
      Jeg er virkelig også glad for dem(:

      Slet