mandag den 10. marts 2014

Nogen af mine fødselsdagsønsker


Om 16 dage har jeg fødselsdag.
Tænk at jeg bliver 23 år.
Hvert år har jeg altid svært ved at forstå, at jeg bliver et år ældre.

Men her er nogen af de ting, jeg ønsker mig i fødselsdagsgave(:



Body Of Proof sæson 3.
Pretty Little Liars sæson 3.
Vild med dyr brætspil.
Pocahontas Disney dukke.
Phillip Disney dukke. ( Prinsen i Tornerose.)
Kalaha brætspil.
Lagkagekniv med Mumimor.

Det er bare nogen af mine ønsker.
Jeg ønsker mig bla. flere Disney dukker, flere serier, penge, flere ting med mumitroldene, Day Birger Et Mikkelsen tasker og andre ting(:

Glæder mig rigtig meget til at se, hvad jeg får i gave(:

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Ej jeg elsker pretty little liars! det er så godt<3

    Kig forbi min blog - jeg er helt ny i blogger universet<3
    http://bachsunshine.blogspot.dk/

    - Simone Bach

    SvarSlet