tirsdag den 11. marts 2014

En aften med varm kakao og Mumitroldene


I aftes da Casper var til træning, sad jeg herhjemme og hyggede mig.

Jeg fik varm kakao. Det var varmet mælk med nogen chokoladestykker på 2 pinde, ligesom på Baresso.
Det var i mit Disney krus med Sebastian fra "Den Lille Havfrue," som jeg købte i Disney butikken, da jeg var i København i slutningen af november sidste år.


I mens sad jeg og så en dvd med Mumitroldene, som jeg har købt for noget tid siden igennem en på facebook.



Da Casper kom hjem fra træning, sad vi og så "Et Ton Cash" på viaplay, mens vi fik jordbær.
Årets første jordbær(:
Godt nok ikke danske, men de smagte godt(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Ej hvor hyggeligt! :)
    Hvor har du købt de der choklade på pinde til varmt kakao? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er købt i Lidl.
      Det var nogen, de solgte til jul i DELUXE afdelingen, men vores har dem stadigvæk, da det er rester, som de ikke fik solgt til jul. Så måske er der også nogen i jeres(:

      Slet