lørdag den 1. marts 2014

Snart 3 år


Jeg er næsten lige vågnet.
Jeg falde i søvn ved halv ti tiden.
Jeg lå i sengen og kiggede på min mobil, og så blev jeg så træt, at jeg lagde mig til at sove.

Nu er jeg så vågen igen. Håber ikke, jeg får svært ved at sove her senere igen.
Men jeg vidste også, at hvis jeg bare havde lagt mig til at sove videre her før, så ville jeg ikke kunne sove i nat.

På mandag har Fox fødselsdag. Han bliver 3 år<3
I morgen skal vi ud at købe nogen flere fødselsdagsgaver til Fox.
Nogen af hans fødselsdagsgaver er nogen godbidestænger fra Lidl, som både Fox og kattene er vilde med.
Når en af vores babyer har fødselsdag, så køber vi altid noget, hvor det er alle 3, der kan lide det, så alle bliver forkælet.
Men på hver af babyernes fødselsdag, får fødselsdagsbarnet også gaver, som er købt, fordi han eller hun kan lide det. Så der er nogen gaver, hvor de alle 3 kan lide det, og så er der nogen gaver, hvor der er tænkt på, hvad vores fødselsdagsbarn kan lide(:

I morgen vil der komme en ny give away på bloggen(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar