torsdag den 20. marts 2014

Nye billeder til vores album


I går var jeg og Casper ude og hente de billeder, jeg havde bestilt igennem Bilka, da de havde et tilbud kørende på deres facebookside.

Jeg elsker at få fremkaldt billeder.
Jeg kan godt lide at sidde og sætte billederne i rækkefølge med, så de står efter hinanden med dem, der er taget først osv.
Og bagefter sætter jeg dem i vores fotoalbum.
Vi har en del fotoalbum efterhånden.


Et lille udpluk af nogen af de billeder, vi har fået fremkaldt denne gang.



Jeg kan godt lide, at vi har dem i et album og ikke kun på computeren.
Det er ikke alle billeder, jeg har på computeren, som jeg får fremkaldt, men bare nogen af dem.

Jeg kan også godt lide fotobøger, som er blevet populære, men jeg vil stadigvæk gerne have billederne i vores almindelige album(:

Får I fremkaldt billeder en gang i mellem, eller har I dem på computeren?

 Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er de fine. Og ja, jeg får faktisk også fremkaldt billeder engang imellem. Synes det bliver mere personligt :) Hav en dejlig weekend.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg bruger kun album som du fortællet i dit indslag (rigtigt album) også på min mobil
    malene3012.123hjemmeside.dk

    (på facebook) malene katz

    SvarSlet