torsdag den 13. marts 2014

Medina lancerer ny duft


Medina lancerer en ny Eau de Parfum, som er opkaldt efter hendes single "Jalousi."

Medina fortæller her, hvorfor den nye duft hedder "Jalousi."

”Sangene er en stor del af mig, så det er sjovt at kalde parfumen for det samme som sangtitlen. Kollektionen afspejler mit liv på scenen – og det elsker jeg – og håber også, at mine fans gør,” siger Medina. 



Den nye duft "Jalousi" koster 299kr.
Den kan købes på www.magasin.dk  - www.matas.dk og  www.gosh.dk

I morgen den 14 marts bliver der holdt et Medina by GOSH-even i Magasin på Kgs. Nytorv midt i København.

Festen starter kl. 12.00, hvor en DJ spiller Medinas numre.
Du og dine veninder kan få lagt en gratis makeup med Medina by GOSH hele eftermiddagen.

Omkring kl. 16.00 kommer der en helt særlig gæst, som giver et par numre.
Der er også mulighed for at købe Medinas nye duft.

Skal I ind og kigge forbi Magasin i morgen(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

2 kommentarer:

  1. God formiddag kære Heidi.

    Ja har hørt om Medinas nye duft.
    Nej tager ikke til København, selvom det kunne være hyggeligt at opleve og dejligt at få lagt makeup.

    Skal du af sted?
    Nyd solen. Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften, søde Tina(:
      Nej, jeg skal ikke af sted, da det kun forgår i København, og jeg bor på Fyn.
      Men det kunne ellers have været sjovt(:

      Slet