søndag den 9. marts 2014

Mine kære babyer


Mine kære babyer, Simba, Nala og Fox.

Jeg elsker jer 3 højere end noget andet.
Den kærlighed jeg har til jer, den kan ikke beskrives.
Når jeg ser på en af jer, så bliver jeg så glad.

I giver mig så meget glæde.
I får mig altid til at grine eller smile.
I får mig til ikke at føle mig ensom, når far ( Casper) arbejder meget.
I får mig til at føle mig elsket.

Jeg ved, at I elsker mig uanset, om jeg er syg eller ej, eller hvordan jeg ser ud.

I er mine små babyer, og jeg vil gøre alt for jer.
Jeg vil altid beskytte jer, jeg vil altid elske jer, jeg vil altid forkæle jer, jeg vil altid gøre mit aller bedste for, at I har det godt.
Det er min vigtigste opgave at passe på jer.

Min kærlighed til jer er så stor, at den ikke kan beskrives.

Jeg vil altid være her for jer<3

Kram jeres mor<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar