mandag den 17. marts 2014

Hyggeligt cafebesøg


I går var jeg og Casper på cafe for at spise frokost.
Vi var på en cafe i Odense, der hedder Cafe Froggys(:

Vi begge bestilte en burger, og Casper en cola, og jeg bestilte en smoothie.

Jeg har virkelig aldrig smagt så god en smoothie før.
Det smagte, som om der var noget vanilje noget i. Måske vaniljeyogurt?

Men godt det smagte den virkelig. Mmm, får altså helt lyst til en nu(:
Det var en jordbær/banan smoothie.





Burgeren smagte også godt(:
Det er i hvert fald en, jeg godt kunne finde på at bestille igen en anden gang.

Der var rigtig mange mennesker derinde. Vi var heldige, at der lige var et bord ledigt(:

Det var rigtig hyggeligt at være på cafe med Casper(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Uhhhhhm mums! Det ser super lækkert ud :)
    - Kig gerne forbi min blog :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig også lækkert(:
      Jeg kigger forbi din blog med det samme(:

      Slet