tirsdag den 18. marts 2014

At holde ferie i udlandet eller i Danmark


Hvem kan ikke godt lide at tage på ferie?
Nogen er til ferier i de lidt varmere omgivelser, nogen er til skiferie, nogen er til sommerhus i Danmark, et kroophold eller fx. camping.
Mulighederne er mange.
Det er netop det, der er hos 65-ferie

De tilbyder en masse indenfor ferie. Både i udlandet og i Danmark.
Der er fx busrejser, flyrejser og krydstogs.
Jeg er mest til ferie indenfor de danske rammer.
Jeg synes, at de har nogen fine tilbud med Rejser i Danmark



Selve hjemmesiden er let at finde rundt på.
De har bla. delt rejserne op i temaer, så hvis du ved, at du søger rejser med All Inclusive, eller fx julerejser eller en vandreferie, så kan man gå direkte ind under det tema.
Det er rigtig smart, fordi så finder man rejser indenfor det, man gerne vil.

Kan du bedst lide at tage på ferie til udlandet eller tage på ferie i Danmark(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

2 kommentarer:

  1. Jeg foretrækker uden tvivl at tage på ferie i udlandet. Mest fordi jeg nyder at se forskellene mellem forskellige kulturer og "prøve noget nyt". Jeg har dog været på flere ferier i Danmark, og det er da også hyggeligt nok, men en tur til Paris eller lignende slår det nu alligevel. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også, at det er rigtig spændende at opleve de forskellige kulture og sådan.
      Jeg kan godt lide at komme ud og se ting, når jeg er på ferie.
      Men jeg foretrækker en ferie i Danmark i et hyggeligt sommerhus område(:

      Slet