fredag den 21. marts 2014

Gæt hvem der er hvem


Jeg har før lavet et indlæg, hvor jeg lagde et gammelt billede ud af mig og min tvillingsøster, Kamilla, hvor jeg spurgte jer, hvem I gættede på, der var hvem.

Der var mange, der havde lyst til at give deres bud.
Jeg synes, det var sjovt at læse folks bud.

Derfor vil jeg prøve at lave sådan et indlæg igen.
Igen med et gammelt billede af mig og min tvillingsøster, Kamilla.


Hvem tror I, der er til venstre på billede, og hvem tror I, der er til højre på billede(:?

Kamilla, du må selvfølgelig ikke gætte med(:

Jeg håber, I har lyst til at være med denne gang(:

Kram Heidi(:

5 kommentarer:

  1. Den er nem. Din søster til venstre og dig til højre

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellers lignede du ihvertfald din søster meget dengang ;)

      Slet
  2. Tror det er Kamilla med solbrillerne og dig uden :D

    SvarSlet
  3. Jeg elsker disse indlæg! :) Kamilla til venstre og dig til højre. Hvornår er billedet fra?

    SvarSlet
  4. Jeg er helt enig med de andre piger! :)
    Dig til højre, og Kamilla til venstre :P

    SvarSlet