tirsdag den 4. marts 2014

Lidt om dagens gerninger


Klokken 11 i dag skal jeg tale i telefon med min dansklærer, da jeg skal afleverer en mundtlig aflevering.
I sidste uge fik jeg kun afleveret den ene, da hun også skulle nå at tale med nogen andre kursister den dag.
Jeg skal lige have kigget det igennem for at se, om der er noget, jeg skal have ændret.

Senere i dag skal vi også ned i gågaden, da jeg sal bestille tid ved optikeren, og så skal vi også have købt noget kontaktlinsevæske.
Jeg håber også på, vi lige kan få købt min søsters fødselsdagsgaver fra mig af.
Casper har fri i dag og i morgen, men han skal så arbejde i weekenden.


Mig og Simba

De to næste onsdage skal jeg ikke til psykiateren. Det var mig, der forslog det, så jeg kunne få besøgt vores familier, da det stresser mig, at vi ikke har fået besøgt dem.
Efterfølgende skal jeg kun til psykiateren hver anden uge. Vi har aftalt, at vi må se, hvordan det går. Om jeg får behov for, at det bliver hver uge igen, eller om der skal gå 3 uger mellem.
Nu må vi se, hvordan det går, nu når jeg kun skal komme hver anden uge(:

1000 tak til alle jer der allerede deltager i min give away om 2 Calvin Klein produkter(:
Hvor er det dejligt at se(:
Hvis du ikke har deltaget, men du stadigvæk gerne vil deltage, så kan du finde give awayen Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar