mandag den 31. marts 2014

Serie anbefaling #4


Så er der et nyt indlæg, hvor jeg anbefaler nogen serier.

I kan se mit første indlæg, hvor jeg anbefaler tøserserier Her
I kan se mit andet indlæg, hvor jeg anbefaler danske serier Her
I kan se mit tredje indlæg, hvor jeg anbefaler krimiserier Her

Denne gang vil jeg anbefale nogen komedie/drama serier.
Nogen gange står der fx ved en krimiserie, at den også er drama, men det tæller jeg ikke med her.
Der tænker jeg på sjove serier, hvor der er noget drama i.
Men her er min liste med serier, jeg kan anbefale af den genre.

  • Carmen og Colombo.
  • Desperate Housewives. 
  • Friends.
  • Greys hvide verden.
  • Ghost Whisperer.
  • House.
  • Huset på Christianshavn.
  • Langt fra Las Vegas.
  • Lykke.
  • Lærkevej.
  • Manden med de gyldne ører.
  • Nynne.
  • Suits.
  • Franklin & Bash.
Dette ser jeg som komedie/drama serier.
Nogen af dem er sager, der skal løses. Men ikke krimisager.
Men som advokat sager om lidt sjove og underlige ting.
Nogen af dem er der nok også noget tøseserie i, men jeg synes også, at de hører under denne kategori.

Der er også andre serier, jeg synes, der er gode, som hører herunder, men ellers kunne jeg lave en lang liste(:

Hvilke komedie/drama serier kan I godt lide at se(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar