fredag den 21. marts 2014

Paris Hilton tasker


Jeg synes, at en del af Paris Hiltons tasker er utrolig flotte(:

Disse tasker jeg viser i dette indlæg er alle fra Paris Hilton, og I kan se udvalget af Paris Hilton tasker på Zalando lige Her














De to sidste synes jeg godt kan minde om Louis Vuitton.
Men jeg kan også godt lide Louis Vuitton, så for mig gør det ikke noget, at de minder om dem.

Jeg synes, at disse tasker er rigtig fine. De har også andre derinde, men det her er bare lige nogen af dem, jeg synes, der var fine(:

Hvilken en af disse tasker kan I bedst lide(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. De er super fede :) Jeg kan bedst lide nummer 3 :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nok også min favorit(:
      Men jeg synes også, at alle sammen er fede(:

      Slet